Hyvinvoiva Keho Mieli Sydän

Ansaitset valmentajan, jonka kanssa voi puhua ja ratkoa elämän pulmatilanteita sekä valmentajan, jonka kanssa voi liikkua hyvällä mielellä ja tehokkaasti.

Tavoitteesi voi olla stressin vähentäminen, itsen arvostus, energian lisääminen, voimakkaammat lihakset, saada tasapainoisempi olo.

Haluan valmentajana kannustaa vahvuuksien löytämisessä, viedä ajattelua parempaan suuntaan, ohjata kohti tasapainoisempaa oloa ja ottaa vanhuus vastaan vahvempana.

Ikääntymisen ei tarvitse olla ikävää, vaan pitämällä kehon aktiivisena ja mielen vireänä, saa uutta virtaa tuleviin vuosiin.

Valmennuksen kulmakivet

Ajatukset & tunteet

Koko hyvinvointimme perusta lähtee ajatuksistamme. On tärkeä keskittää ajatukset siihen mitä aidosti haluaa. Kielteisen ajatuksen, mitä ei halua vaihtaminen myönteiseen muotoon, mitä haluaa, auttaa pääsemään ajatuksissa eteenpäin.

Kuuntele siis tarkkaan mitä ajattelet ja mitkä ajatukset tuottavat hyvää oloa ja mitkä pahentavat sitä. Voimme aina valita ajatuksemme.

Liikunta

Kuulutko niihin, jotka eivät viihdy kehossaan, mutta eivät löydä motivaatiota tekemään asialle mitään? Tai kuulutko niihin, jotka aloittavat innokkaasti oman hyvinvoinnin parantamisen, mutta innostus loppuu ikävään kolotukseen kehossa?

Keskittyykö välttämään sairauksia vai pysymään terveenä? Millaista tarinaa kertoo itselle hyvinvoinnistaan? Mikä on oma hyvän olon hinta?

Lepo

Uni säätelee elimistömme toimintaa ja on yhtä tärkeä kuin ravinto tai liikunta. Hyvä uni auttaa säätelemään stressiä, parantaa keskittymiskykyä ja nostaa aktiivisuustasoa. Uni on ihmisen ilmainen terapeutti. Keho ja aivot tarvitsevat lepoa.

Rentoa oloa vahvistavat erilaiset kehonhuollon toimenpiteet, kuten hieronta, venyttely ja sauna.

Ravinto

Ruoka on energiaa, rakennusainetta, informaatiota, lohdutusta, nautintoa, lääkettä. Mikä on ruoan merkitys itselle? Se mitä me syömme ja kuinka paljon kerralla, on ratkaisevaa hyvinvointimme kannalta.

On tärkeää löytää itselle sopiva yhdistelmä ruokia, jotka tuovat hyvän olon. Liikaa rasvaa, proteiinia tai hiilihydraatteja joka tapauksessa lihottaa, määrä on siis ratkaiseva tekijä kulutukseen nähden.

On mahdotonta inhota hyvinvoivaa minää!