valmennus keholle - hinnat

lempeä startti

Tutustu omaan kehoon ja mitä sillä voi tehdä. Käymme kehon lihastasapainon läpi. Epätasapainoisessa tilanteessa keskitymme niiden lihasten vahvistamiseen, jotka ovat heikkoja. Lihastasapainon häiriöt ovat usein toiminnallisia. Ne voidaan korjata määrätietoisella harjoittelulla.

leikkauksen jälkeen

Leikkauksesta toipuminen voi viedä pidemmänkin aikaa ja sen vuoksi kehon toiminnallinen harjoittelu on hyvä käynnistää lääkärin ja fysioterapian jälkeen.

lihaskuntoharjoittelu

Lihaskuntoharjoittelu tuo voimaa kehoon ja parantaa yleistä vireystilaa. Voimme ehkäistä monia lihasheikkouksista johtuvia tuki- ja liikuntaelinten sairauksia lisäämällä lihaskuntoharjoittelua.

löydä kadonnut kunto

Lunasta kehosi pikkuhiljaa takaisin rasittamalla sitä monipuolisella liikunnalla, syömällä oikein, riittävällä levolla sekä pitämällä ajatukset selkeinä.

valmennus mielelle - hinnat

omien vahvuuksien metsästys

Valmennuksen tavoitteena on lisätä itsetuntemusta, sillä jokaisella meistä on ajatus itsestä, omasta arvosta ja merkityksestä. Mikä se ajatus on ja mitä siitä seuraa? Itsetuntemuksen lisääminen luo hyvinvointia, koska elämää rajoittavia uskomuksia purkamalla pystymme muuttamaan elämäämme juuri siihen suuntaan mihin tahdomme. Voimme muuttaa ainoastaan itseämme ja omia ajatuksiamme.

tunteiden merkitys kehossa

Jokaiseen ajatukseen liittyy tunne, aivan arkipäiväisiinkin asioihin. Tunteet tulevat meistä aina läpi jollain tavalla, ilmeinä, eleinä, käytöksenä. Valmennuksessa pohdimme mistä tunteet muodostuvat, miten tunnistaa omia tunteita ja miten tunteet vaikuttavat hyvinvointiimme. Omia tuntemuksia on hyvä huomioida, sillä tunteet vaikuttavat meihin eri tavoin. Ne voivat tehdä meidät energisiksi tai puhdittomiksi.

stressiexit

Lisätään keinoja tunnistaa stressin haittavaikutukset mieleen, tunteisiin ja niiden kautta kehoon. Stressiä on monenlaista ja se on yleinen nimittäjä useille eri ongelmillemme. Huonoja tunteita itsessä tuottava stressi heikentää vastustuskykyämme ja vaikuttaa epäsuotuisasti terveydentilaamme.

vuorovaikutuksesta kohtaamiseen

Valmennuksessa mietimme vuorovaikutustilanteita kahden tai useamman ihmisen välillä. Vuorovaikutussanan perinteisessä merkityksessä noudatetaan tiettyä mallia, agendaa tai siinä on ennalta määriteltyjä vaiheita tai rooleja. Kun taas kohtaaminen on vuorovaikutusta, johon ei voi etukäteen miettiä vuorosanoja.